mandag den 9. april 2012

Færdig..........

To store ugler til to søde piger.

Efter 43 hæklede ugler, som skal bruges til bordkort og 8 filt ugler, som skal holde menukortet - ja så var der mere filt tilbage og hvad skulle det lige bruges til??
To store ugler med pigernes forbogstav på mavsen. De to ugler skal stå på pigernes gavebord.

Pigerne har nu været forbi, for at hente alle uglerne. Nu er der bordpynt til deres konfirmation.
55 ugler blev hentet - den vakse læser vil straks sige, "hov hov nu kan hun ikke regne" - jo for jeg fik lavet to mindre ugler i filt, som prøve til menukortet, men jeg syntes ikke de var helt store nok. Så jeg syede 8 ugler, som var 2 cm større ;o)

Efter at uglerne blev hentet skulle jeg bare igang med noget andet end ugler. Alt hvad jeg har haft gang i, blev sat i standby til uglerne var færdige.
Det er skønt, at kunne hjælpe veninden med bordpynten - men det er nu også skønt at komme tilbage til mine egne sysler ♥



5 kommentarer:

  1. Siger det igen.... Du er guld værd. Pigerne må være blevet ovenud lykkelige. Husk billeder af det skønne bord !!

    SvarSlet
  2. Hold op Henriette,du er godt nok en god ven,vil jeg sige og fantastisk dygtig:)

    Påske knus og kram herfra

    SvarSlet
  3. Hvor er de søde, men hold da op du må være en smule træt af ugler nu..

    Men altså en sjov ide !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  4. Uu Uu Uuh ...
    hold da helt helt ....
    55 ugler ...det er vildt ...
    du er virkelig en ugleengel
    knus♥

    SvarSlet