torsdag den 12. april 2012

I aften.............

Nøj hvor jeg glæder mig. I aften er der møde i nørkleklubben og hvor er det længe siden vi sidst har været sammen.
Jeg så lige på kalenderen, vi har ikke haft en nørkle aften siden 1. marts!!
Men så var der lige, og lige og.............
Jeg glæder mig som et lille barn ;o)
I aften skal vi arbejde med slanger. Det har jeg ikke prøvet før, så det bliver spændende. Jeg er meget spændt på hvad det er vi skal lave.

Men tiden skal gå til i aften - så jeg sylter lige lidt mere. I dag står den på kirsebær og blommer, som skal blive til lækker marmelade.

3 kommentarer:

  1. Spændende hvad i for lavet af cykelslangerne.
    God aften til jer tøzer :-D

    SvarSlet
  2. Ja, her er glæden også i højsædet. Vi ses, skal lige se om jeg kan finde de ting der er på listen :)

    SvarSlet
  3. Bare jeg havde sådan en nørkle-klub...., så kunne jeg måske komme i gang med at nørkle igen:)

    SvarSlet