tirsdag den 3. april 2012

Indbydelse til blogtræf

Nu kommer den helt officielle indbydelse til blogtræf i haven.

Lørdag d. 9. juni 2012 har jeg bestilt godt vejr i haven nær Odder.

Vi mødes kl. 10 og starter med en let brunch. Hver gæst i haven medbringer et bidrag til brunch.
Der er ikke noget som mad og drikke, der kan få tungerne på gled. Desuden giver det os næring til resten af dagen.

Programmet for resten af dagen ligger helt frit.
Det eneste mål med blogtræffet er hyggelig samvær med andre bloggere - men her er et par ideer:

BrodereFletteGenbrugs ting
Hækle, InspirereKlippePatchwork
PerlerStrikke, Snakke, Søge hjælp
Tekstil perler, Udveksle ideer

Alt i alt skal dagen lægge op til en masse snak, inspiration og vores kreativitet.

Hvordan gør vi så ;o)
Hvis du kunne tænke dig at deltage - så sender du en mail til mig:Email me
Tryk på postkassen ↑ eller handmadebyhenriette(a)gmail.com

i mailen skriver du:

Dit navn og blognavn
♫ Hvad du medbrigner til brunch (jeg vil prøve at kordiner det)
♫ Dit mobilnr. i tilfælde af jeg er nød til at aflyse
♫ Hvis du for brug for strøm, til en symaskine eller andet

Sidste frist for tilmelding er 31. maj :o)

Når du har tilmeldt dig, vil jeg sætte et link til din blog inde på blogtræf-siden, samt skrive hvad du tager med til brunchen.

Når vi nærmere os d. 9 juni vil jeg sende en mail med

♪ adresse på haven
♪ mit mobilnr

Vi ses til en hyggelig dag i haven

Du er mere end velkommen til at låne billedet og reklamere for blogtræfet (også hvis du ikke kan komme)

2 kommentarer:

  1. Jeg kommer og jeg lavercet indlæg i løbet af påsken

    SvarSlet
  2. Jeg har sendt dig en mail, som jeg ikke tror du har set, jeg har forsøgt igen :) God påske

    SvarSlet