torsdag den 3. juni 2010

kommende fødselsdag......

I år sker det.
Vi har år 2010, altså året slutter på et nul - det betyder - mine leve år slutter også på et nul inden året er omme.
Jeg er heldigvis ikke ene om at blive rund. Manden bliver også rund. Vi fylder begge 40 med 2 måneders mellemrum.
Jeg vil så gerne holde en have fest. Hvis vi skulle holde en have fest når vi har fødselsdag. Så skal gæsterne komme i termotøj, hue og vanter. Det kunne ellers se sjovt ud :o)
Vi holder fest i haven, men før tid. Sidst i august håber vi på at familie og venner kommer og fejre vores kommende fødselsdag.
Se lige indbydelserne, de er blevet helt gode - syntes jeg.
Et godt billede taget i haven. En lille tur gennem "corel paint shop". Vuti, der er en indbydelse til garden party. Det sværeste var næste at hitte på teksten, der skulle stå inden i indbydelserne. 
Jeg ville ikke have noget med kære, indbudt, det ville glæde.... ovs. Det bliver så formelt. Dette er en havefest, med mad på grillen. Vi skal bare hygge os sammen.

Kuverterne har også været en tur gennem "corel paint shop" Jeg fandt en skabelon, satte et ornament på og adresserne. Der efter var der en stak kuverter, som skulle klippes ud. En plads under egetræet gjorde arbejdet til en fornøjelse.

Firmærkerne er købte, fik gasolin' 3 mærker :o)
I postkassen kommer de i dag - så må vi se.

5 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine indbydelser du har lavet - smart at man kan lave et billede om på den måde. Vi har også begge fødselsdage om vinteren og har tænkt på at gøre lige som jer :-)
    Ha' en dejlig dag, Henriette!

    SvarSlet
  2. En god start på en fest med så fine indbydelser. Det er en vældig god ide også at lave kuverter.

    SvarSlet
  3. Det var nogle rigtig flotte indbydelser og kuverter du har lavet :)

    Altid dejligt med en havefest.

    SvarSlet