tirsdag den 1. juni 2010

Sommerkjole.............


Jeg er lige kommet hjem fra en løbetur. Uha, det gjorde godt. Det trængte jeg til, krop og hoved :o)

Solen skinner og det er skønt.
Jeg fik helt lyst til at kigge på den sommerkjole, jeg syede sidste sommer. Skulle lige tjekke om den kunne passe mig. Jubiiii, den kan godt bruge i år, men der var lige noget som skulle rettes.

Kjolen er lidt nedringet, den er også syet i jersey, som er lidt tungt. Det gør så at udskæringen lige så stille kommer nærmere navlen. Det dutter ikke.
Nu kommer kjolen igen på sybordet og skal rettes, så jeg kan bruge den når det nu endelig er blevet sommer.

Hvorfor er det ikke blevet gjort i vinters? så havde den jo været klar nu!

Tror jeg tager opsprætteren med uden for, så kan jeg i det mindste nye det gode vejr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar