mandag den 31. maj 2010

Mandag morgen

mmmmmm

De to yngste er taget afsted med skolebussen.
Ældste sidder og forbreder dansk eksamen til i morgen, inde på værelset.
Manden er gået udenfor og kigger til hønsene og grunden.

Jeg sidder her stille og roligt med dagens første kop kaffe.
Stille og roligt.


Om lidt, når kaffen er drukket, skal jeg igang.
Der er:

  • Vasketøj
  • Oprydning
  • Rengøring
  • Indkøb
  • Lektiehjælp
  • Kørelse til atletik
  • Løbetræning
  • Aftensmad
Nå, men det er bare en ganske almindelig mandag. Så det skal nok gå alt sammen, for det plejer det at gøre.
Der bliver så men også tid til lidt syslerier og en tur rundt i haven. 
Jeg kommer også ned forbi hønsene, de er blevet tosset alle sammen. Vi har ikke mindre en 4 skruk høns og det er ud af 6 høns........hvis der kommer en kylling ud af hvert æg, så får vi 18 kyllinger om en uges tid.


Altså jeg kan se frem til en stille og rolig mandag ;o)

God start på ugen til alle.

1 kommentar:

  1. Jeg glæder mig til billeder af dine 18 kyllinger, Henriette :-)
    Lige nu er det mig, der sidder med kaffekoppen - ha' en god tirsdag!

    SvarSlet