fredag den 21. maj 2010

Forkælelse............

Jeg var på arbejde i går aftens. Der fik jeg sådan en lyst til en hyggemorgenmad sammen med min eneste ene. Jeg sendte ham en sms og spurgte om han også havde lyst til brunch i haven. Det havde han selvfølgelig.
Da jeg blev vækket idag omkring kl. 9, stod maden klar til at tage med ud i haven.

Bo, den eneste ene, havde lavet pandekager, frugtsalat, en stor cappuccino og små muffins (hentet fra frys). Vi nød at sidde ude i haven og spise morgenmad stille og roligt. Fuglene sang og flere fugle sang, ind imellem kunne vi høre en traktor, men den lyd høre sig til ude på landet. Dejligt!!!
Jeg havde fået mig pladseret så jeg kunne sidde og nyde vores magnolie Susan. Den er lige ved at springe ud, nøj den er flot. Der kunne jeg sidde længe, men intet vare evigt og vi skulle videre i teksten.
Skønt var det og lækkert at han gad at lave denne lækkere morgenmad til os :o)

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt ud - jeg kan godt forstå, du nød at blive vækket til alle disse lækkerier :-) Og så endda i solskin ude i haven!

    SvarSlet
  2. Det ser sørme lækkert ud. Jeg kan godt forstå, du nød det. Udsigt til Susan og lune vinde..., min sjæl, hvad vil du mere?

    SvarSlet
  3. Ja - det var dejligt :o)

    SvarSlet