søndag den 30. maj 2010

Egholm har gjort det igen......

Elsebeth Egholm har gjort det igen.
Nu er jeg blevet færdig med "Nærmste pårørende" og igen har det været svært at lægge bogen fra sig.
Desværre har det alligevel taget sin tid, at læse bogen. Det er dog ikke Elsebeth Egholms skyld, men min. Der har ikke været nok tid, og jeg kan ikke læse i sengen.

Fortællingen om Dicte Svendsen og hendes verden er fantastisk. Jeg er faktisk glad for jeg ikke er Dicte Svendsen. Hun bliver godt nok udsat for lidt af hvert.
Elsebeth Egholm har en god måde at skrive på og det er som om man ikke kan vente på hvad der sker på næste side. Hvad er det næste Dicte opdager? Hvad er det Dicte's datter laver? ovs.

Jeg kan varmt anbefale at læse bøger skrevet af Elsebeth Egholm. Nu er jeg nød til at finde næste bog i serien, "Liv og legeme".

2 kommentarer:

  1. Og så foregår bøgerne i Århus og omegn, så det gør dem ekstra (u)hyggelige.

    SvarSlet
  2. Du har helt ret, Eva. Det er lige før man selv går rundt inde i Århus.

    SvarSlet