søndag den 3. oktober 2010

Blæsten går............

frisk....
jeg vil endda sige at den er meget frisk.
Turen i går til marsken i Sønderjylland blev aflyst pga vind og regn (kom regnen?).
Vi tændt godt op i pejsen og tog et spil Carcassonne. Et hyggeligt spil, hvor hele familien kan være med.


Nu breder der sig en duft af frisk brød og kaffe. Brødet er til morgendagens madpakker og kaffen skal bruges lige nu :o)
Skal lige have en kop eller to og høre Café Hack inden jeg bliver hentet.
Jeg skal på tur med min svoger. Han havde set at der er en patchwork udstilling i Horsens. Det er Vitus Bering Quilters, som holder 15 år jubilæumsudstilling. 
Jeg glæder mig til at se andre quilters arbejde. Det er ved at være lang tid siden jeg har quiltet.
Dog har jeg et projekt (jule) i hovedet, som jeg regner med at komme i gang. En lille juledug i twisted log cabin. Men mere om det senere :o)

1 kommentar:

  1. Det der Carcasonne spil lyder hyggeligt. En fin idé til julen hehe. Quilte-udstilling, laekkert. Ih det er ogsaa rigtig lang tid siden jeg har lavet patchwork. Kunne vaere jeg skulle gaa igang igen hihi. God soendag og god kaffetaar.

    SvarSlet