onsdag den 6. oktober 2010

snart.............

fylder bloggen her 1 år
Det skal da fejres.
Den bedste måde den kan fejres på er lave en lille hurtig give away.
Vi går en kold tid i møde, så jeg har strikket et par futter. 
De er varme og bløde og lækkere at have på.
Lige noget til et par kolde fødder :o)
Hvem mon bliver den heldige?

Som i nok har læst og set en del gange så elsker jeg at bage kager.
Jeg elsker simpelhen at bage lækkere kage, små kage, skærekager, roulader eller en lille medalje.

Så kære trofaste læser, i skal selvfølgelig have en kage.
Om den er god ved jeg ikke meeen den kan sig holde længe.

Jeg laver en ekstra trækning og giver 4 små muffins til en heldig vinder.

Kom og vær med i min lille 1. års give away.
Udtrækningen bliver på selve dagen
19 oktober 2010
Du får dit første lod ved at ligge en kommentar
vil du gerne have en eller to mere,
så skal du bare være fast læser 
og/eller linke til bloggen her 
Billederne lige ovenover her er uden påsat ramme
Du er velkommen til at låne billederne her i indlægget, hvis du vil linke til min give away.

9 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne være med med to lodder. Jeg er allerede fast læser :)

    SvarSlet
  2. Tre lodder til mig. Jeg krydser fingre for at jeg bliver heldig:)

    SvarSlet
  3. Hjerteligt tillykke. Dine haeklede kager er geniale. Hopper med paa to lodder.

    SvarSlet
  4. Hvor er det fine futter og lækre kager du der har fundet frem. deltager med 3 lodder og glæder mig til at fælge med i din fine blog.
    Jeg har også en Give away igang hvis du skulle have interesse :-)
    Hilsen Lene

    SvarSlet
  5. Et år tillykke med det, jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder.
    Er helt vild med dine hæklede kager :-)

    SvarSlet
  6. Tillykke med bloggens fødselsdag!
    Super fin give away.
    3 lodder til mig... :D

    SvarSlet
  7. Deltager meget gerne med 3 lodder og glæder mig til at følge din blog fremover :)
    KH Micha

    SvarSlet
  8. Det vil jeg da gerne deltage i - med 2 lodder

    kh Pia

    SvarSlet
  9. Jeg vil da meget gerne deltage !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet