tirsdag den 2. november 2010

Puder...........

Skal man sidde i sofaen, så er det skønt med en pude i ryggen, under armen eller til at læne hovedet på.
Vi har 4 puder i alt i vores sofa - og det er ikke nok til 5 personer og til to sofaer.
Nu har jeg endelig fået købt nogle puder og stof til at betrække dem med.
En tur i Stof og Stil reddede mig. Jeg har længe villet have nogle flere puder til sofaerne, men.............
Stof og Stil er ikke lige et sted jeg sådan kommer, for det ligger ikke lige på vejen og hvis jeg er i nærheden, så er der for mange med i bilen. Det giver ingen ro til at gå og finde lige det, som det skal være.

I sidste uge var jeg heldig. Jeg kunne lige få en god time i Stof og Stil - og lad mig sige med det samme: "det er ikke nok når man ikke kommer der særlig tit"
Men jeg fik disse to møblestoffer til puder, lidt julestof til andre puder.
"Skal vi nu også til at gemme puder i skunken??" Mandens kommentar.
Ja Ja Ja Ja det skal vi. Jeg vil lave nogle sukkestokke og en pude-fugl og og og og ............

Ingen kommentarer:

Send en kommentar