tirsdag den 30. november 2010

Køre bussen...........

Heller ikke i dag køre skolebussen, så de to yngste har fået endnu en snedag. Ældste og manden er draget afsted. Jeg har ikke hørt fra dem, så de kommer nok frem.

Der blev hygget i går. De filtede nisser, lavede julehemmeligheder, spillede, byggede med Lego og jaaa lavede lidt lektier også blev dagen sluttet af med at trille pebernødder.
Det er de to yngste som sætter folk og træer i julebyen. 
Jeg er nød til at sætte lyskæden op, så der er lys i husene og ikke i vattet.
Hvad skal vi så lave i dag?
Lige nu kæmper jeg med ilden i pejsen.......vi er løbet tør for tændstikker!!!!!.....men der var en god glød og så håber jeg, at jeg kan få gang i den.
Så skal der handels - HVIS jeg kan komme ind til Odder.
Eller kommer der til at stå hygge med drengene og en julehemmelighed til manden. Den skal laves inde ved symaskinen.
Hvis der er mere tid skal jeg lige strikke, hækle og sy nogle sukkerstokke sammen.
Hov glemte lige, jeg skal da også skovle sne og det liges så snart det er blevet lyst.

4 kommentarer:

  1. Du er altså så flittig og kreativ:-) Jeg ville blive stresset, hvis der lå så mange ting og ventede på at blive gjort.

    SvarSlet
  2. God arbejdslyst, glad for, jeg ikke har noget fortov! Hils drengene fra mig!

    SvarSlet
  3. Irene - jeg skal helt have flere ting i ilden, så arbejder jeg på det som lige falder mig for. Det betyder dog at nogle ting tager langt ;o)

    Lavendel - Jeg har heller ikke fortov, men posten skal kunne komme til postkassen og skraldemændene til skraldespanden, desuden har vi en stor indkørelse - men det giver varmen og motion, nu hvor jeg ikke rigtig kan komme ud og løbe ;o) hilsen er bragt videre!

    SvarSlet
  4. Hvor er dine julestokke søde !!!

    Og ser hyggeligt ud med den juleby, det havde jeg også da jeg var barn...

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet