tirsdag den 4. september 2012

Cykeltasker.....

Jeg stod pludselig og manglede nogle tasker til min cykel. Hvad gør man så??
Med en kop kaffe i hånden satte jeg mig ved computeren og søgte. Hvordan kan jeg kringle den?
Der var mange ideer rundt omkring.
Denne simple ide tiltalte mig. Hvem der har fået ideen, ved jeg ikke, for jeg har set den flere steder.
Alt hvad der skal bruges er to indkøbsposer.
Jeg har dog lavet en lille DIY til denne simple variation af cykeltasker.
10 min og du har tasker til at spænde op på cyklen.

Mens jeg lavede cykeltaskerne, fik jeg en ide til en variation af disse tasker. Dem kan i se i morgen og der følger selvfølgelig en DIY med.
Derudover har jeg et par næsten traditionelle cykeltasker i hovedet. De kommer når jeg har fået dem syet.

Cykeltaske PDF 

Laver du taskerne, så send mig en mail og jeg linker til dig :o)

4 kommentarer:

  1. Det er godt nok smart....

    SvarSlet
  2. Genialt.. Og så er de fine poser fra vores bibliotek i brug :-)

    SvarSlet
  3. Super ide. Du er velkommen til, at kigge forbi min blog, hvor der i øjeblikket er gang i 4 give-aways, bla. en fra Tante Grøn.

    SvarSlet
  4. Tænker lige: kan de skilles, så man kan tge dem med og handle og derefter sætte dem bag på cyklen ? Så er det jo toien. :) Fed ide

    SvarSlet