onsdag den 29. december 2010

Dejlige sager.............

Mine to yngste har haft travlt med at lave hemmeligheder til mig i løbet af december.
Jeg syntes i skulle se hvad de har lavet.
Yngste har lavet en kalender i billedkunst i skole. Her er brugt mange forskellige teknikker og jeg tror de har brugt det meste af efteråret til at lave denne kalender. Skøøn ♥
Ud over det har yngste også lavet nogle maskemarkør - lidt på tråd og lidt på læder. Han (og manden) vidste ikke hvad der ville være bedst. Det må komme an på en prøve.
Mellemste har "leget" med emalje og lavet denne finde nøglering. Den hænger selvfølgelig allerede i min nøglering ♥
Ældste plejer også at være igang med et eller andet, men alt hans tid bliver brugt på HTX og de nye kammerater. Det skal han helt klart have lov til. Det betyder rigtig meget for mig (og manden) at der hænges i i skolen ♥

2 kommentarer:

  1. Hvor er du heldig. Det er fine gaver, dine børn har lavet:)

    SvarSlet
  2. Hej Henriette
    kom lige forbi din side og hvor er den spændende. Hvor er det nogle skønne gaver de har lavet til dig ;-)

    SvarSlet