mandag den 27. december 2010

Forkælet..............

ud over alle grænser.
Mine forældre er kørt og vi har lige været ude for at blive rørt.
Se lige kagen, som manden har bagt til mig - den var rigtig god ikke for ulækker og ikke for tør, men lige som en lagkage skulle være.
Lige nu nyder jeg at sidde med fødderne oppe i sofaen, mens drengene og manden rumster rundt - tager opvasken m.m.
Dejligt at blive vartet op på - bare for en enkelt dag :o)

Tak for de dejlige hilsner - jeg har en SKØØØN dag ♫♪♪♫♫♪

5 kommentarer:

  1. Hvor er det en fin kage !

    Forsat god aften.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Han er sørme dygtig.
    Nyd det, nyd det:)

    SvarSlet
  3. Skøøøn kage og en meget dygtig mand.

    SvarSlet
  4. Av, det er han god til hva??? Laaner du ham ud???(smil) Nyyyyyyddddd din dag og hyg jer.

    SvarSlet
  5. Aj... har ikke været på et par dage og så gik jeg glip af den fødsesldag....
    nå stort tillykke alligevel ;0)

    SvarSlet