fredag den 3. december 2010

Stille stille.....................

Shyyyy.......hør lige hvor stille her er.
Vinden er helt rolig og kommer fra nord-vest. Ikke som resten af ugen hvor den kom fra øst med fuld skrue.
Det betyder at vejene kan holdes frie for sne og det betyder så at manden er på arbejde, drengene er taget i skole. Ældste skal dog stadig køre med manden ind til Odder, hans bus kommer stadig ikke herud, men skolebussen til de to yngste har hentet dem.

Stille - har ryddet for post og skraldemand - kaffe - ild i pejsen - lys i julebyen, hvad kan der mangles?
Huset er pyntet op, dekorationerne er lavet, kagerne er bagt, fuglene har mad, bloggen har fået lidt julepynt 
- NÅ JA - telefonen den skal da have et juletema.

Jeg kan varmt anbefalde Deviantart, her ligger mange skønne ting. Nogle ting skal man betale for og andre kan man downloade gratis. Her er wallpaper, tema til mobil, flotte tegninger - kig selv.
Min mobil har fået dette tema og så har jeg leget lidt med Ørkens sønners "Frem med kuglerne", jeg bruger et "ho ho nu kommer jeg" til sms-beskeder.  Som ringe tone har jeg Shu-bi-dua's "den himmel blå".
Nu juler telefonen også - ho ho ho

1 kommentar: