onsdag den 8. december 2010

Klip klip..................

I dag skal jeg til frisøren - nøj hvor jeg trænger til at blive klippet. Håret vil ikke det som jeg vil, så nu kan det lære det og blive klippet lidt :o)

Men inden da, skal brændekurven lige fyldes op - så er der en dejlig varme hele dagen. Bagefter skal jeg lige strikke lidt på ældstes trøje. Det med at garnet hedder soon, hjælper ikke ;o)   men det går frem ad. Jeg er da kommet til ærmerne. Det er bare det at jeg har noget garn, som ligger og råber på mig inde i syrummet, MEN ældstes trøje skal være færdig!

6 kommentarer:

  1. Det er så opkvikkende med et frisørbesøg, hvis håret ikke vil sidde kan det drive énn til vanvid.

    Ældste´s trøje ser vældig lækker ud.

    Skøn nissehue du har iført dig.....og tak for den lille sang (noderne) du har lagt på min blog...så kreativ du er.

    SvarSlet
  2. Saa standhaftig hihi. Hvad er det for noget der ligger og kalder paa dig??? Nu er jeg totalt nysgerrig. Aeldste's troeje ser da laekker ud. Er det en julegave??????
    God tur hos frisoeren.

    SvarSlet
  3. Aaaahh, frisørbesøg:)

    Jeg har en pose Soon liggende til en poncho, men jeg kan ikke rigtig komme i gang. Måske skulle jeg gøre det til juleferie-projekt...

    SvarSlet
  4. Hihihi... ja.. jeg klippede mig selv i weekenden... Skulle lige teste min nye maskine.. Og jo.. det var god... hihihii.. afstands dimsen.. Var bare ikke lige som jeg havde regnet med... Så.. jo.. jeg blev godt nok kort i nakken... hihihihi

    Håber du er blevet tilfreds og fin !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  5. Trøjen ser lækker ud ... og måske også dig ;0)

    SvarSlet
  6. Jeg syntes selv jeg ser godt ud nu - yngste sagde "jeg syntes du ligner dig selv"
    Ok, frisuren er ikke forandret, jeg ligner billedet på blokken, uden nissehue, igen.

    SvarSlet