torsdag den 16. december 2010

Skrædder................

Er der en service jeg rigtig godt kan lide - så er det når manden køber nye bukser. Forretningerne lægger dem op - skønt, dejligt, elsker det.
Men denne gang, var manden ude i sidste øjeblik. Han købte nye bukser dagen før, de skulle i brug. Han skulle have dem med fra morgen af. Hmmmm
Først blev de lige riet sammen så han kunne have dem på - men nu skal de lægges ordentlig op og hvem er blevet sat på den opgave??

Jeg elsker at lave noget på min symaskine - men ikke at lægge bukser op og især ikke de pæne af slagsen. De skal jo ikke bare lægges op - der er et lille bånd, som skal sættes på - nå det går nok. Jeg har afsat formiddagen til at sprætte op og sy sammen igen.

Så kan den skønne mand have sine fine bukser på når vi skal til 50 års fødselsdag på lørdag :o)

1 kommentar:

  1. jeg føler med dig .....jeg hader at lægge bukser op, manden min må også få forretningen til det.

    Hvis du anden gang du er i bekneb så findes der noget der hedder "FIX et eller andet" det er en 3cm strimmel tynd flis med lim på begge sider, den lægger du imellem buks og ombuk...så strygejernet på og bukserne er lagt usynlig op....;))

    SvarSlet