torsdag den 12. maj 2011

Lille taske..............

Ting bliver færdig fortiden - en skøn fornemmelse ♥
Den lille taske til min mobil, pung og nøgler er færdig.
Den er hæklet i et net mønstre og har fået en lille blomst på. 
 Tasken er foret med en lille rest fra den nye bluse.
Så er der ikke nogle der kan se hvad der er i tasken,
og tasken holder formen bedre.
Den passer lige til min lille pung.
 Nu med knap.
 Selv om pungen ikke er særlig stor er der rigelig plads til 3-4 kort.
Nu skal jeg bare have gjort mit kørekort lille. Det går nok ikke at jeg klipper den til, så jeg skal ned og have bestilt et nyt kørekort. De nye kreditkort-kørekort er smartere end det store foldekort, som jeg blev udstyret med engang i sin tid ☺
Lige nu skal jeg lige huske at tage kørekortet med, for pungen er taget i brug.
Så er det lige alle de kort fra de steder jeg er medlem - hmmm - jeg hækler en lille holder til dem og kan så tage dem med når der skal shoppes ☺

De heldige vinder af min give away er snart de heldige modtager af deres præmiere.
Irene må dog vente lidt, for hendes blå skål skal lige blive tør ☺

2 kommentarer:

  1. Hvor er det en smart og sød idé med sådan en lille pose og en pung til plastickort. Også en glimrende værtindegave:-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det smart det sæt.. Fede farver du har sammensat:0)

    SvarSlet