onsdag den 18. maj 2011

I dag..............

skal jeg bage.
Hvad bager man lige nu?
Nemlig, hvedeknopper. Det er lige hvad jeg skal bage i dag.
Dejlige hvedeknopper, som skal ristes i morgenaften, så de bliver til varme hveder ☺
Et hold venner kommer forbi til aftensmad. Ikke for meget aftensmad, for der skal være plads til de varme hveder.

Jeg skal også lige en smut forbi Tante Hanne og hente "lidt" garn til en ny trøje og noget hemmeligt.
Jeg kom til at se i min bunke med strikke trøjer, så er der ikke mange med lange ærmer. Det skulle være næste strikkeprojekt. En trøje med lange ærmer.
Det begynder at knibe med at finde på noget nyt. Drengene går ikke rigtig i strikketrøjer og jeg er ved at have det jeg har brug for. Så hvad og hvem skal man så strikke til - for strømper, som drengene gerne bruger køre jeg hurtigt død i - de er ikke for spændende.

2 kommentarer:

  1. Det er så lækkert med hjemmebag. Drops har nu nogle skønne modeller. God arbejdslyst både i køkkenet og med strikketøjet.

    SvarSlet
  2. UHMMM lækre boller.. Jeg vil også selv bage hveder og må vist igang..:0)

    SvarSlet