søndag den 29. maj 2011

Maler.................

Mine hænder er kolde, jeg følger mig rimlig vindblæst - men men vores sternbrædder er malet første gang.
Mens jeg har gået op og ned af stigen - har manden været ved at lappe hullerne i huset. Nu er huset klar til at blive malet. Det søger manden for, når han så er færdig skal jeg til igen.
Så skal sternbrædderne have anden omgang og bindingsværket skal også have en tur. Der er vidst også nogle vinduer, som skal males i år - jeg får vidst svunget malerpenslen denne sommer ☺

2 kommentarer:

  1. Sikke flittig. Her står regnen ned, så udendørs maling er vist ikke lige på programmet.
    Og jeg fryser indendøre, så måske skulle man finde et tæppe og lidt fjernsyn:)

    SvarSlet
  2. Hej Henriette.

    Tak for i dag. Det var super hyggeligt!
    Hyggelig og spændende blog, som jeg godt kunne tænke mig at følge. Håber det er okay jeg har meldt mig som fast læser :)
    Kærligst Lene

    SvarSlet