tirsdag den 21. februar 2012

1,2,3..............

mange bøger. Mange flere end jeg havde regnet med ;o)
Svoger ringede "der er udsalg hos Jysk Antikvariat ude i Egå, vil du med?"
Ja ja ja
Vi tog afsted, så vi var der ved åbningstiden kl. 11 og vi var der i - ja jeg skal vel være ærlig - vi var der i næsten 2 timer. Vi var desuden de eneste der var der, så vi havde butikken for os selv.
Ejeren skal flytte lokaler og havde sat alle bøgerne ned til 10 kr. Så jeg havde lidt problemer med at styre mig selv. Der var dog nogle bøger jeg blev enig med mig selv om jeg ikke havde brug for. MEN det var svært.

Bøger betyder bare så meget 
"jeg kan ikke leve uden bøgerne" sagde Thomas Jefferson (præsident i USA)
Jeg har det helt på samme måde.

Manden vil nok sige "hvor skal de stå?" og han har lidt ret. Bogreolen er fyldt ↓
Jeg vil lige sige at over halvdelen af bøger fundet til Manden. Så deeeet     ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar