torsdag den 23. februar 2012

Flere...........

Jeg havde tænkt der skulle laves en masse nye små hjerter. Jeg bruger dem gerne som en del af en værtindegave - så hjerterne forsvandt stille og roligt.

Denne gang har jeg hæklet en på nål 2½ og 3 på nål 2. Hjerterne bliver ikke mindre søde af at komme på en nål 2 :o)

Hjerterne har en dejlig duft ♥ de dufter af lavendel. Jeg propper tørrede lavendelblomster ind sammen med fyldet. De første jeg lavede dufter stadig efter et lille klem.

Nogle gange gør jeg noget underligt, som f.eks. at tage tid på hvor lang tid det tager at hækle et hjerte ;o) og så var jeg jo nød til at hækle en på en ½ nål større bare for at se om det tager lige lang tid.
DET GØR DET ♥

Sidder du og får lyst til at hækle et hjerte så finder du min opskriften her eller her eller her :o)

5 kommentarer:

  1. Ohhh Henriette,de er bare SÅ smukke dine små søde hjerter:) og en god idé at putte lavendel i:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. Hvor er de søde!
    Og super god ide at putte lavendel i. Hvor ang tid tog det dig at hækle et hjerte?

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Jeg havde det hele liggende foran mig - 46 min på nål 2 og 49 på nål 2½. hi hi

    SvarSlet
  4. De er altså søde. Jeg får syet nogle hjerter der skal bruges til pynt på Astas konfirmationsbord, måske jeg skulle supplere med disse

    SvarSlet