onsdag den 5. januar 2011

Fortryder.................

senere måske.
Kender i ikke det at i laver noget og ved at i senere vil fortryde det, men lige nu føles det godt???

Jeg har lige skovlet sne og det føles rigtig godt - bare det at jeg ved der er skovlet sne. Der er faldet omkring 5 cm sne og nu kan posten komme til døren, vi kan komme om til skraldespanden, der er ryddet så man kan komme om til bilerne og indkørselen er også ryddet. Indkørselen i sig selv har plads til 4 biler og er belagt med brosten, så det.............

Hvad skovler jeg med??
En kost med motor?
Ok, den skovler man ikke lige med.
 En skovl købt i netto?
En snekaster?
Nå, nej den skovler man heller ikke med.



Jeg har en skovl købt i Netto og det er hårdt for arm, skulder og ryg. Manden har jeg forbudt at skovle sne, han har haft 2 diskopolaps og efter de første snefald, fik han igen ondt i ryggen - så der blev udstedt et forbud.
Det betyder at jeg skal skovle sne - øv.
Jeg tænker meget på at lave en lille investering i noget med en motor, men hvad skal det være.

Hvad er det så jeg kommer til at fortryde??
Det at jeg har skovlet sne. Jeg er ret sikker på at skulderen brokker sig inden der er gået ret længe. Så må manden give skulderen en ordentlig omgang tigerbalsam/felden gel når han kommer hjem.

Nu sætter jeg mig med min bog, mon så ikke at skulderen arter sig, så jeg kan strikke lidt senere på dagen.
 Det er bare ikke meget mine strikkepinde bliver motioneret.

1 kommentar:

  1. Jeg håber det bedste for din skulder.
    Og skal vi så ikke bare bede til, at der ikke kommer mere sne? Det var da en god løsning.

    SvarSlet