mandag den 31. januar 2011

Næsten........................

færdig ☺
Alle firkanterne er færdig hæklet - ok jeg kom lidt nemt om ved de sidste. Dem lavede jeg dobbelt så store som de 72 små firkanter.
Jeg var også heldig, for der er ikke det der ligner orange, lilla eller grøn tilbage - alt er brugt.

Nu er alle firkanterne blevet sat op på mit hvide filt (bruger det normalt til mit patchwork). Her er der blevet leget lidt med, hvordan de store skal sidde mellem de små. Der hænger de godt ☺

Jeg har prøvet på at hækle dem sammen, meeen jeg ved nu ikke rigtig - tror nu jeg tager fat i en nål og syer dem sammen.

Hvad er det nu det skal bruges til? For det er da den sjov form de er sat op til ☺

De skal beklæde denne her ↓
Det er nu kun de fem af siderne som får bedstemorfirkanter. Til bunden bruger jeg et stykke sort stof ☺

2 kommentarer:

  1. tror det bliver en fantastisk puff :)
    kh♥

    SvarSlet
  2. Virkelig godt tænkt. Det bliver flot!

    SvarSlet