tirsdag den 4. januar 2011

Retur................

Tirsdag er indkøbs-dagen.
Så når jeg nu alligevel skulle have bilen startet - tog jeg først lige en tur til Skanderborg. Jeg havde fået et sæt strikkepinde fra KnitPro fra Svoger i julegave, men da havde jeg allerede fået stillet det store sæt i udsigt. Så de strikkepinde blev idag byttet til 3 hold strømpepinde fra KnitPro og 2 hæklenåle fra Clover.
Så er der dømt skiftedag. Strømperne skal over på de nye pinde og frøen skal hækles færdig med den nye nål. Jeg er spændet på hvordan de er at bruge.

Det nye sæt Symfonie Rose fra KnitPro er på vej, men er endnu ikke dukket op - øv øv. Venter spændt på postbudet hver morgen. Måske i morgen????

DET ER BARE LØGN - DET SNEER - første gang i år - hi hi

2 kommentarer:

  1. super lækre sager du har fået i stedet....
    - den frø glæder jeg mig til at se mere til :)
    kh♥

    SvarSlet
  2. Strikkepinde stod på min ønskeseddel til jul, men jeg fik dem desværre ikke.
    Nu må jeg vist skrive dem øverst på sedlen, når jeg har fødselsdag til maj. Jeg er spændt på, at du bliver glad for dine strikkepinde og hæklenåle.

    SvarSlet