mandag den 10. januar 2011

Jubiii................

I dag har jeg været på vores post-udleverings-sted.
For selvfølgelig kom min pakke lige netop i lørdags, hvor jeg ikke var hjemme. Så jeg måtte pænt vente til i dag - og nu skal i bare se
 En flot læder æske.
 8 hold pinde i rosentræ.
Nede i æsken er der
 
4 wirere á 60, 80, 100 og 120 cm.
En sjal nål.

Nu kribler det virkelig i fingerne - nu skal der strikkes! Bruger nok lige eftermiddagen til at nyde synet af de nye pinde. 
Det var dem min dejlige mand troede han havde bestil til mig. Men desværre fik han et sæt Addi stålpinde, så jeg fik pengene tilbage og skyndte mig at bestille disse hjem fra England.
Dejlig julegave ♥♥♥

2 kommentarer:

  1. lyder som om det har været hel ventetiden værd - super flot ser det ud :)
    kh♥

    SvarSlet
  2. Du er heldig, er du:) Jeg er spændt på, om pindene er lækre at strikke med.

    SvarSlet