fredag den 28. januar 2011

Frelseren.............

Sjette bind med Harry Hole af Jo Nesbø.
Det var dejligt at læse lidt om Harry Hole igen. Han har været lagt på hylden, for jeg havde fået nok.
Men det var skønt at læse om denne betjent, som går sine egne veje og som kigger inden for hos AA.

Frelseren foregår i Oslo, hvor en soldat fra Frelsens Hær bliver skudt under en julekoncert. Harry Hole og hans team forvirres af at et ansigt forandre sig fra billed til billed. De finder dog hurtigt ud af at det er en lejemorder,som har begået drabet.
Men hvor er han og hvem har hyret ham og hvorfor?
Harry Hole finder ud af det, men hvad gør han ved det?

Det vil jeg ikke fortælle. Dette bind kan sagtens læses uden at have læst de forgående ☺
Jeg er helt sikker klar til endnu et bind om Harry Hole.

1 kommentar:

  1. Det er en af de få krimiserier, som ikke har "fanget" mig. Jeg har kun læst den første, og jeg brød mig ikke om den. Det er ved at være længe siden, så måske skulle han have en chance mere....

    SvarSlet