onsdag den 24. august 2011

Det støver..................

Min støvsuger kan snart ikke mere. Jeg har en Miele og den har gået gennem de sidste ti år med murestøv, hund, alm. støv og mere murestøv. Er der noget en støvsuger ikke bryder sig om er det murestøv.
Ok, det er ikke kun motoren, stangen holdes sammen med elastik og sidst jeg støvsugede kunne stangen ikke rigtig bestemme sig for om den skulle være lang eller kort ☺

Nu kigger jeg junglen igennem og prøver på at finde en ny støvsuger. Den gamle Miele skal så bruges til bilerne, så bliver den nye fri for det.

Hvad mon jeg skal have?

2 kommentarer:

  1. Havde også en miele engang.. den var vi glad for - den gik også til pga murstøv mm
    Derefter prøvede vi forskelligt men har nu en Nilfisk - der er super ;0)

    SvarSlet
  2. Jeg har faktisk både en miele og en nilfisk, og de er begge gode. En støvsuger kan man nu ikke undvære.

    SvarSlet