tirsdag den 9. august 2011

En fri dag.................

Fredag(5/8) morgen kl.7 blev Espacen pakket med 7 sæder og udstyr til en kanotur med en enkelt overnatning.
Drengene skulle afsted på tur sammen med den mandlige part af et hold venner. Så de var 2 mænd afsted med 5 drenge.
Drengene skulle sejle på Karup å i tre kanoer. Jeg var lige med til Karup. Espacen skulle stilles i Skive, så drengene kunne komme hjem igen. Så fredag blev lige brugt til at køre fra Odder til Karup til Skive, og tilbage igen.
Drengene havde en god tur og var heldige med vejret. Der kom kun nogle enkle byger.

Hvad lavede jeg? Fik jeg syet en masse, strikket eller hvad!!!
Nææææ, men jeg fik rodet op i syrummet. Der var gået sommer i rummet og syrummet troede det var blevet til at pulterrum. Nu står det klar igen, men syet fik jeg ikke.
En veninde havde lånt mig en bog. Så da jeg kom hjem satte jeg mig og begyndte på bogen.
Jeg fik begyndt på bogen, hvorefter syrummet blev ordnet. Hønsene fik mad og vand og Muffin blev luftet. Jeg fik lov til at se Columbo og fik strikket lidt på en sok, som har lagt rigtig længe.
Men så kom jeg igen til at læse - jeg læste til midnat. Stod op kl. 8:20 og læste igen. Muffin blev selvfølgelig luftet og fik mad, men ellers læste jeg bogen ud i et træk. Jeg var færdig 20 min inden drengene kom hjem.

Hold da op!!
Lars Kepler s "Hypnotisøren" var spændende og fængende. Jeg skal absolut læse flere af ham (det vil sige det er et ægtepar, som skiver under navnet). Lars Kepler kommer helt sikkert på min ønskeseddel!!

Et par dage inden jeg læste Hypnotisøren var jeg blevet færdig med Sussanne Staun's "Døderummet"
Det var en ok bog. Jeg bedømmer en bog med hvor nemt jeg kan lægge den fra mig igen. Døderummet kunne jeg nemt lægge og lade ligge. Men jeg kom igennem, så helt dum var den ikke. Jeg tror ikke hun kommer til at præge min bogreol.

3 kommentarer:

  1. Åh kanotur. Vi har i mange år været vilde med det. Jeg er bare ikke så vild med flade liggeunderlag, regnvejr og koldt vand i samme grad som jeg har været. Nu er liggeunderlagene skiftet ud med høje luftmadrasser (når altså ikke luftet er fesen ud i nattens løb) Men oplevelsen af naturen er fantastisk fra kano. Skønt du fik alenehyggetid og ligeså "drengene" :)

    SvarSlet
  2. Jeg gav min mand bogen, for han plejer at elske sådanne bøger, men han har prøvet flere gange men aldrig fået læst Hypnotisøren, den fanger ikke.
    Har siden hørt at man skal have god tid, så man kommer langt ind i den, og det havde du netop.

    Stort kram

    Marlene

    SvarSlet
  3. Det er dejligt med et par "fridage". Sikke mange dejlige ting du har nået.

    SvarSlet