onsdag den 24. august 2011

Slumre............

Konsulinde Holm: " Man hækler 4 lapper - det her det er den fjerde. Så sender man en til hver af de fire navne øverst på liste, så sender man fire breve til fire nye damer og hver af dem hækler fire lapper også en skønne dag får man med posten 128 lapper til et slumretæppe."

Overlærer Andersen: "Det må være noget for dig, Misse. Jeg trænger til et slumretæppe"

Jeg kom sådan til at tænke på denne dialog, da jeg startede på disse lapper. Lapperne er ikke til et kædebrev, MEN til Ting og Tanker's anderledes give away.
Jeg fortalte Manden og denne sjove give away og viste ham den på begyndte lap.

Svaret var "Jeg tænger til et slumretæppe"

Vores tanker køre tit på samme bølgegrad. Så nu hækler og hækler jeg, og håber på at jeg vinder et slumretæppe til Manden ♫♪

1 kommentar:

  1. Ih den kaere Matador. Kan ses igen og igen og igen og......

    SvarSlet