onsdag den 7. april 2010

lækkersulten????

Bog er slut............
der er ikke flere sider tilbage, og jeg følger at bogen ikke er nået til vejsende.
Øv Øv, nu er jeg nød til at vendt til den næste af Camilla Läcberg kommer.
Men den var god og spændende, lige som de skal være. Min kaffe når altid at blive kold, hvis den skal drikkes sammen med en af Camilla Lächergs bøger.

Fridagen i går gik med, udover at læse i ovennævnte bog, indkøb. Køleskabet var tomt og der skulle være møde i forældrerådet her hos os.

Hvad skulle jeg server til kaffen?
Noget lækkeret!
Men havde havde jeg lyst til at lave?

Det var langt tid siden vi havde fået banana cream pie. Jo mere jeg tænkte over det, vidste jeg at det var lige det det skulle være.


Men kun det?
Nej, vel...........
En småkage kunne der vel også blive til. Så der blev lige rørt en havregryns-cookie sammen, fra min store cookie bog. Der er altid en cookie, som kan bages.

Begge dele blev også taget godt imod. Vi fik ordnet det vi skulle, samtidig at det var et hyggeligt møde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar