tirsdag den 27. april 2010

Musik for ørerne........

Jeg har en cd med Lis Sørensen, hvor hun synger sange af Sebastian. Da jeg forleden hørte cden igen, fik jeg sådan en lyst til at høre mere fra Sebastian.
Så jeg rodede lidt på nettet og fandt ud af at der er udgivet en cd i anledningen af Sebastians 60 års fødselsdag. Den bestilte jeg hjem fra biblioteket. Hurra for biblioteket, cden hentede jeg i går.

LÅN DEN - KØB DEN

Den er fyldt med de største hits, lige som titlen på cden lover. Selv mine drenge syntes det er skønt at lytte til, de er især vilde med "når lyste bryder frem", "ostesangen" og "den lille malkeko".
Skønt at der er noget vi kan høre sammen :o)

Nu køre Sebastian i baggrunden og jeg tror jeg bliver nød til at købe den, for jeg kan jo ikke låne den på evig tid.

Mens jeg høre Sebastian, har jeg fået lavet kirsebærmarmelade af overskudet fra kirsbærmuffins og kirsebær i amaretto. (fra fødselsedagen).
Der blev lige til 2 glas.

Dugene er også blevet hvide igen efter en omgang tomatsalsa og karamelis. Utroligt at det kan lade sig gøre, men lidt kogt mælk gør underværker :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar