tirsdag den 16. februar 2010

En tænke pause..........

For knap 5 måneder siden så min blog dagens lys. Den har ikke været svær at starte og det har ikke været svært at skrive, da min blog omhandler mange ting. 
Jeg skriver om små ting, som sker her og nu. Ting, som jeg går og sysler med og ting, som jeg vil dele med andre. Så er det, jeg kommer til at tænke på - er der nogen derude, som læser min blog. Jeg har fået to faste læser - Tak til jer, men mon i er de eneste.
Det sagde jeg til min kære husbond og straks kom der et svar "der findes en kode vi kan lægge ind på din blog så kan du se hvor mange besøgende du har"  Wauuu - fantastisk, dette er en ny verden for mig. Vi fandt straks et sted på nettet (gratis) og fik lagt en kode ind på min blog.

De sidste 23 dage har der været
  • 44 tilbage-vendende besøgende 
  • 65 første-gangs besøgende
  • 188 pageloads
Altså der er nogle der læser min blog og det er jeg rigtig glad for  :o)
Der er også nogle uden for Danmark, som finder ind på bloggen, USA, Tyskland, Norge, Sverige og Luxenburg. Dog er der, som forventet flest besøgende fra Danmark. Jeg syntes det er lidt sjovt, at se hvor folk kommer fra, ikke hvem de er for det kan jeg ikke se, men hvor i verden de bor. Ikke at det har nogen betydning for, hvad jeg vil skrive her på bloggen, men det har en betydning for mig, at jeg ved der er nogle som ser/læser det jeg ligger på bloggen.
Det kunne nu være sjovt hvis flere ville melde sig som faste læser, men det kommer nok med tiden. Bloggen er ikke så gammel. :o)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar