torsdag den 25. februar 2010

foran pejsen...........

En stille formiddag foran pejsen - dejligt. Nå nå helt stille startede den ikke. Jeg havde en aftale med en talepædagog kl 9:30. Hun skulle komme her - jeg blev først vækket kl 8:45. Min søde mand ville lade mig sove lidt længer i dag (havde aftenvagt i går og har været træt den sidst tid) Hold da op jeg kom op af sengen og ud under bruseren.
Men efter at talepædagogen var gået kunne jeg sætte mig foran pejsen med en bog. Det trængte jeg til. Endnu en bog af Jo Nesbø. Jeg er kommet til at holde af hans hoved person, Harry. Han er ikke for heldig, han har et problem med alkohol og med at få en tilværelse til at fungere udenfor arbejdstiden - til gengæld er han en rigtig god efterforsker. Det er nogle spændende bøger om Harry Hole - prøv dem. Jeg fik dem anbefalet af vores lokal boghandler - han mente at jeg skulle prøve at læse Jo Nesbø, fordi jeg godt kunne lide forfatter som Stieg Larson, Camilla Läckberg og Elsebeth Egholm. Hvis du kan lide de samme forfattere så prøv Jo Nesbø.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar