tirsdag den 2. februar 2010

Sneflokke kommer vrimlende.........

SNESTORM....................
lyden af spise med Price's kendningsmelodi lyder, der tikker en sms ind -  må hellere tjekke for det kunne være en af drengene for klokken er næsten 13. Rigtigt gættet - medelsen lyder på "dette er den sidste bus i dag". Ok, tjekker lige at alle 3 drenge er med bussen og heldigvis er de det. Så skal de ikke hentes på skolen i denne snestorm, men selvfølgelig blev de hentet hvor de stod af bussen - der er ca. 1,5km hjem.

De to store havde fået fri de sidste 2 timer. Nu skal der snehygges hjemme foran pejsen med en nybagt tærte. Det første der lød da drengene kom ind var "mmmm drømmekage", desværre var det kun duften der kunne minde om en drømmekage. Jeg havde bagt en ikke afprøvet kage. En nøddetærte med en karamelmasse over, nu står den i køkkenet og køler af. Jeg er spændt som altid når jeg bager en ny kage. Bare den nu smager godt ;o)
Skulle det vise sig at tærten er som et stykke himmel eller tæt på, kommer opskriften her på bloggen senere. Nu vil jeg nyde resten af dagen med drengene for de næste fem aftner er jeg på job igen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar