fredag den 12. februar 2010

Tid til..........

Så er det fastelavnstid. Her dagen før vinterferien holder drengenes skole fastelavnsfest. Det er dog kun indskolingen, der bruger hele dagen til tøndeslagning og fastelavnsbollespisning. Så det var kun en der skulle "pyntes" fra morgenstunden. Resultatet er ret godt - han ligner næsten Jack Sparrow udstyret med rygsæk.






Jeg har længe gået og snakket om en cd af Sara Gazarek. Nu har Bo fundet hende på bibliotek.dk og fået hende bestilt hjem. Så hele formiddagen er gået med at høre hendes cd "Yours"

Nu bliver jeg nødtil at finde et sted, hvor jeg kan købe den. Hun ligger i samme genre som Noah Jones. Jeg har søgt på nettet efter hende og bliver nok nød til at bestille cd'en hjem fra Amazon.

Hele køkkenet dufter af kanelsnegle - og jeg bager rugbrød. Grunden er jeg bagte Cinnabon's i går. Bo skulle have kage med til sit sløjdhold (jeg kalder det kaffe og kage klubben). Så der blev bagt "ulækker" kanelsnegle. De smager bare fantastisk. Så vidste jeg også at der vil komme nogle drenge hjem fra skole, som ville kigge langt efter disse snegle - hvad gør en mor så? Hun bager selvfølgelig noget til dem og lige nu er det tid til fastelavnsboller. Så ud over kanelsnegle bagte jeg også fastelavnsboller, men nok så der også er til i dag.

Den tilbage melding jeg fik var "mor, du bager bare de bedste fastelavnsboller,mmmm" Dejligt :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar