mandag den 8. februar 2010

Strømper strømper.......

Man skulle tro jeg ikke strikkede andet end strømper. Ind i mellem har jeg det også sådan, men jeg vil nu sige at hvis man gerne vil have lidt håndarbejde med i bilen eller til at fordrive noget vente tid med, så fylder 4 strømpepinde og et garnnøgle ikke meget og selve arbejdet (strømperne) bliver ikke noget stort, som kræver en taske for sig selv.
Derfor har jeg næsten altid gang i et par strømper. Strikketøjet kan være i min lille valkede taske, sammen med min pung og mobil. Så når jeg skal på længere ture i bil (som passager) strikker jeg, har jeg vente tid hos lægen, frisøren m.m. så strikker jeg, selv hvis jeg er lidt tidligere færdig med min aftenrunde i hjemmeplejen, så kommer strømpepindene frem. Jeg har det allerbedst når jeg har noget i fingerne og et lille stykke strikketøj kan ikke genere nogen.
Strømper er noget jeg udfylder pauser med. Jeg har som regel et større projekt igang. Lige nu strikker jeg en top til mig selv, og er blevet færdig med forstykket og er godt på vej med bagstykket. Det er noget jeg sidder med om aften, men da jeg ikke har så mange aftner lige p.t. går det noget langsommere end jeg er vant til. Men toppen bliver færdig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar