søndag den 29. november 2009

1. søndag i advent

Nu må jeg jule på fuldt tryk. I fredags kom kasserne med julepynt ned fra skunken. Der var både mine kasser og drengenes kasser. Så blev der ellers sat julepynt op. Det vil sige jeg var noget rundt på gulvet, efter at have været til 2 samtaler på samme dag. Jeg må have skrevet noget rigtigt, når jeg tænker på at det er de første 5 ansøgninger jeg har sendt. Inden dagen var over havde jeg fået et svar tilbage - positivt. Desværre nåede jeg ikke telefonen - den lage et mystisk sted, men skal snakke med dem igen på tirsdag, så mangler jeg kun at høre fra det andet sted, men det kommer på mandag. Jeg må vente.

Tilbage til julepynten. Som traditionsen tro er sokkerne kommet op og det så også ud til at nissen var vågnet - en brunkage og en vaniljekrans gør det. Så drengene var glade - der var to chokoladerør og en stor julekugle til værelset.

Adventskransen blev lavet sammen med nabokonen. Hun skulle lige have et lille skub for at komme igang. For 3 uger siden fik hun en lille blodprop, men hun har det rigtigt godt - så jeg var der over for at hygge og støtte. Adventskransen er blevet ret god. Kalenderlys og de andre dekorationer bliver lavet i morgen. Nu skal jeg tilbage til naboen sammen med resten af familien og have gløgg og æbleskiver. Lækkert og hyggeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar