søndag den 15. november 2009

Tilbage vendende luksus problem

Nu er det også tiden på året hvor svigermor ringer og beder om en ønskeseddel fra alle mand inden 1. december. Det kommer hvert år, så det er en del af traditonerne i november, at der skal skrives ønskesedler. Jeg burdte kunne skrive en lang seddel, for der skal kun skrives en om året. Jeg er et decemberbarn. Men de sidste år er min seddel blevet mindre og mindre, jeg har åbentbart hvad jeg behøver. Nu er hjernen sat igang for at finde noget som kan skrives på listen.

Billedet hvis de fleste af mine ønsker for i år. Der er nogle flere bøger, for bøger kan jeg ikke få nok af. En god film er heller ikke at kimse af, måske skulle jeg skrive gavekort til den lokale garnbutik på, for der skal helst være gang i strikkepindene. Der er selfølgelig ting som jeg ønsker mig, som enten er alt for dyre til at komme på listen, eks. en bærbar, ny digital kamera m.m.


Jeg kan godt li' at høre Norah Jones, så jeg satte mig for at finde noget der mindede om Norah Jones. Google er fantastisk - Viborg bibliotekerne havde lavet en lille liste med sangerinder, der kan matche Norah Jones. Så var det bare at finde nogle sang jeg kunne høre, hvem jeg kunne lide. Til det er netmusik.dk god, der fandt jeg de fleste. Der var en som bare gik lige ind hos mig, Sara Gazarek. Jeg fandt hendes hjemmeside og her bliver der spillet 90sek af hver sang på hendes nye album, den køre nu mens jeg skriver. Den er bare fantastisk! - Hun er blevet tilføjet min liste og nu håber jeg bare at jeg får den, ellers må jeg selv ud og købe den til januar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar