fredag den 15. januar 2010

Endelig...........


Nu har jeg fået købt garnet til den vest jeg længe har tænkt på at strikke. Så i aften skal der gang i strikkepindene. Det trænger jeg til, bare sidde og strikke, efter to aftenvagter. Jeg har heldigvis ikke været helt vild træt efter denne omgang aftenvagter, så der er håb forude.
Se lige noget garn, det er bare nogle skønne faver. Jeg glæder mig til at se hvordan det kommer til at se ud, når det er blevet strikket. Der er selvfølgelig uld i, 75%. Mmmmm, det bliver en dejlig sag at få på, for uld er bare skøn - det varmer når man er kold og holder varmen ude når det er varmt. Ind i mellem kan man misunde fårene, for de går med uld hele året ;o)

Det er ikke kun mig der skal forkæles i aften - jeg tænker på mit nye garn. Drengene skal også have lidt ekstra i aften, så jeg har lavet stikkelsbærgrød. Grød er noget mine drenge er helt vilde med. Derfor har jeg lavet en omgang også er der grød til dessert de næste par aftner. De bliver glade når de høre, at der er dessert.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar