torsdag den 7. januar 2010

Stikkepindene hviler.........

Første arbejdsuge er næsten gået. Jeg startede lige på og "hårdt" mandag og tirsdag med aftenvagt i hjemmeplejen. Vagten er fra 16-24. Hold da op - jeg kan godt mærke at det ikke er det tidspunkt jeg plejer at være så aktiv. Der er rigtig mange besøg på sådan en aften, ind og så ud igen og videre. Onsdag var fri, men hovedet føltes som om det var af vat ;o)   I dag har jeg så været igennem en dagvagt og det samme i morgen.  Alle fire dage er jeg sammen med en erfaren hjemmeplejer, MEN i næste uge bliver jeg sluppet ud på egen hånd i aftenvagt.
Det kræver noget tilvænning, og jeg er godt nok baldret kl. 6.30 morgenen efter en aftenvagt - men mon ikke det går over.

Så her i denne uge har jeg ikke lavet en dyt håndarbejde - ØV ØV ØV
Jeg er nok også kørt lidt træt i at strikke strømper. I den sidste uge før jul fik jeg strikket et par strømper til både Jacob og Victor. Jeg havde et par i gemmerne til Alex. Så der var en lille hjemmelavet gave til dem - men så siger den gode mand, "jeg kan godt lide at gå i dine strikkede strømper".  Så der blev lige strikke et par til ham også, hvad med mig selv - der var jeg startet på et par tykke lækre strømper og dem er jeg så ved at strikke færdig. Det er ikke fordi det tager lang tid, men jeg er ved at være træt af strømper.
Jeg har to veste jeg hellere ville strikke, men har ikke købt garnet endnu, for så bliver strømperne ikke færdig foreløbligt og tykke varme sokker er ikke noget at kimse af. De vil sikkert også være rare at have på i mine nye lækkere vandrestøvler i læder fra Merrel.

Håndarbejdet vender sikkert tilbage, forhåbenligt i næste uge :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar