onsdag den 16. december 2009

I sne står urt og busk i skjul....

det er så koldt der ude........ Denne gamle sang køre inde i mit hovede. Inden i er det som om et lille barn er vågnet op. Bo var først oppe, men da han sagde "det har sneet", var jeg ude af sengen som en fjer. Rullede gardinerne op og dette var hvad jeg så..........
Det er en god måde at blive vågen på.  Sne gør noget ved ens humør her i december. Det er længe siden at der har været sne til hjælp til ens julehumør, men julebarometeret her i huset er næsten røget oven ud her til morgen.
Jeg skal enda ud og købe årets sværeste gave - den til Bo. Jeg tror at det har hjulpet med noget sne og at jeg har fået en fridag. Bo tilbød at tage sig af rengøringen i dag, det trænger efter tre dage med fødselsdag. Hvor heldig kan man være, jeg har fået en fridag og det sneer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar