tirsdag den 8. december 2009

Valket taske

Nu er tasken blevet færdig. Jeg fik den færdig i går morges og kunne næsten ikke vente på at få den ind og ud af vaskemaskinen.

Jeg vaskede den sammen med nogle håndklæder ved 50gr. Jeg var ikke helt tilfreds, så den røg i maskinen igen, denne gang sammen med nogle cowboybukser også ved 50gr. Det var meget bedre.


Hanken er dog lidt for lang, men når jeg tænker på at det var noget jeg fandt på, det med at den skulle være til skulderen og ikke til at gå med i hånden, så er det blevet meget godt. Prikken over i'et er nu blomsten. Tænk engang at jeg har købt noget lyserødt garn!.
Tasken og blomsten er nemme at lave, det er ikke et projekt der tager mange aftener. Det bliver nok ikke sidste gang jeg valker en taske, måske skulle jeg prøve at valke en hue.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar