torsdag den 10. december 2009

Julekort, klippet og limet


Nu er julekortene færdige. Det blev til to forskellige. Papiret med skriften "glædelig jul", er noget jeg har lavet inde i word. Hjerternes form har jeg fundet på nettet og så skaleret op og ned. Resten er ordnet med saks og lim.
Det er rart at kortene er færdige, for så har jeg stadig god tid til at få skrevet julekort til familien og vennerne.

Kortene i år har ikke været de vanskeligste jeg har lavet. Et år gik jeg helt amok, og lavede en sprællenisse til hvert julekort. Der blev klippet og bundet knuder og resultatet var da også i orden. Men jeg kan nu bedre lide dem jeg har lavet i år, og så var de ikke vanskelige. De er simple og det er det der gør dem pæne.
Nu skal de bare ud med postdanmark og ønske alle en god jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar