torsdag den 3. december 2009

Strik gamlet og nyt


Nu er trøjen færdig - ikke heldigt. For den er for stor. Øv - skal den travles op eller hvad, det ved jeg ikke. Måske er der nogen som kan bruge den. Lige nu får den lov til at ligge lidt i et hjørne inde i mit syrum.

Der er købt ind til det næste projekt. En valket taske. Jeg har købt noget grønt meleret uldgarn, så jeg er spændt på hvordan tasken kommer til at se ud, efter en tur ved 60 grader i vaskemaskinen.



Opskriften op tasken lyder på en lille hank til at bære i hånde. Jeg vil gerne have en hank som lige kan gå omkring skulderen, ikke for lang eller for kort. Det må jeg se om jeg kan lave om på - der skal lige regnes lidt. Jeg tror tasken krymper 30% - så det er lige med at ramme plet. Når tasken først er vasket, kan den ikke travles op igen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar